Tjänster

– Du sparar tid och pengar eftersom:
– När ditt företag växer kan du hitta mer tid på att hantera dina pengar än att hantera din företagstillväxt. Outsourcing av administrativa uppgifter som bokföring och redovisning hjälper dig att fokusera din tid, energi och resurser på att skapa affärsstrategier. Ännu mer, det ger dig möjlighet att få professionell rådgivning.
– Outsourcing ger dig möjlighet att anställa en professionell med högre kompetens till ett överkomligt pris. Dessutom ger outsourcing till Alecka dig tillgång till ett team av proffs, inte bara till en revisor.
– Du kan öka eller minska timmarna enligt ditt företagsbehov och utan avbrott.
Vi använder redovisning automatisering programvara för att spara tid och minska risker genom att minimera mänskliga fel.
– Vi håller din information säker.

– Vi kan arbeta tillsammans med ditt team för att hjälpa dig att bestämma vilka tjänster som du vill lägga ut först och hur du gör det. Inget företag är för litet eller för stort för oss och vi kan anpassa oss till alla affärsbehov. Vi kommer först att ha en chatt för att diskutera all information, så kontakta oss för att skapa ett möte.

– Vi hjälper dig med övergångsprocessen, vi guidar dig steg för steg in i övergången.

– Vårt mål är att hjälpa dig att nå dina affärsmål och för det behöver vi tillgång till dina källdokument – antingen i elektronisk eller pappersform. Vanliga dokument inkluderar, men är inte begränsade till, kontoutdrag, kreditkortsutdrag, försäljningssystem (POS), programvara, lager, leverantörsskulder och kundfordringar. Vi guidar dig steg för steg om hur du förbereder dessa dokument. Det vi behöver från dig kommer att anpassas till ditt unika företag.

Betalningar

-Priset för våra tjänster varierar beroende på ditt företags behov. Vårt pris baseras på ditt företags redovisning aktivitet och komplexiteten i dina finansiella rapporter. Vår prissättning baseras inte på storleken på ditt företag. Varje företag får ett skräddarsytt erbjudande för att passa sina affärsbehov och för att hjälpa det att nå sina mål.

-Det kan vara en flexibel månadsavgift, som kan variera beroende på hur mycket konsulttid som behövs eller en fast månadsavgift som är all-inclusive. Paketet med allomfattande tjänster kan innehålla resultaträkningar, balansräkningar, bankavstämningar, affärsskatter, försäljningsskatter, revisionsrepresentation och obegränsat samråd. Alla erbjudanden är dock skräddarsydda för varje kund så kontakta oss för en detaljerad diskussion om våra tjänster och paket.